יום חמישי, 25 באפריל 2013

מה מבדיל וילה יוקרתית לוילה רגילה

בשנות האלפיים מצויות רחבי ישראל וילות פרטיות למכביר, אשר מרביתן רגילות על אף שהן מכריזות על עצמן כווילות יוקרה. לכן, חשוב מאוד להבין את ההבדלים אם אתם מתכננים להשקיע ברכישה או בהשכרה של וילות יוקרה. יש לציין כי וילות היוקרה מהוות ענף נדל"ני נפרד השונה במהותו, במרכיביו ובעליותיו מזה של הווילות הרגילות, וכי שינויים אלו מתבטאים בחומרי גלם משובחים, באבזור איכותי ומתקדם, ובעיצוב מוקפד ויוקרתי של החלל.

מאת: רונן קריסטל

הגודל לא קובע
בתור התחלה, חשוב להבין שהגודל אינו הגורם המכריע באם מדובר בוילה יוקרתית או רגילה, למרות שרבות מוילות היוקרה מתאפיינות בהיותן גדולות מימדים וניצבות על קרקע גדולה. זאת מאחר שגם וילות רגילות רבות מתהדרות בשמונה חדרים ובמאות מטרים מרובעים, ואף שוכנות על שטח גדול. למעשה, מה שהופך וילה ליוקרתית הם לפני הכל איכות בנייתה, אבזורה ועיצובה. לכן,וילת יוקרה עשויה להיות גם קטנת מימדים וממוקמת על חצי דונם, אך רמת בנייתה, עיצובה ומיקומה הגיאוגרפי הופכים אותה לנכס משובח, נדיר ויקר ערך.






איכות הבנייה
בעוד שווילה רגילה עשויה להיות בנויה באיכות בינונית ואף נמוכה, עם חומרי גלם פשוטים ובשיטות רגילות וזולות, וילת יוקרה בנויה בסטנדרטי הבנייה המתקדמים בעולם ועומדת בכל התקנים הגבוהים ביותר, רונן קריסטל מסביר. הווילה מתוכננת על ידי ארכיטקטים מובילים, משתמשת בחומרי גלם ובשיטות בנייה מתקדמות, ומספקת לבעליה בית אטום, מבודד, חכם וחסכוני. בתוך כך, תהליך בנייתה של וילת יוקרה מנצל באופן אופטימאלי את החלל, יוצר תחושה הרמונית וזורמת, ומוביל לעיצוב עכשווי ומרשים.

עיצוב ואבזור הווילה
מעצם טבען, רונן קריסטל מציין כי וילות יוקרה מעוצבות ומאובזרות היטב במוצרים המובילים בעולם, ומתוכננות כך שהבית יהווה יצירה ארכיטקטונית חכמה, הרמונית ומרשימה, שבהחלט יכולה להיכנס לקטלוג אופנה. כמו כן, וילות יוקרה הן בתים חכמים שבהם הכל נשלט בלחיצת כפתור, וכוללים את מיטב הפינוקים לבית. מדובר בפינוקים גדולים כמו בריכת שחייה, סאונה, חדר קולנוע, חדר ספרייה, מרתף יינות, חדר מוסיקה, חדר כושר וחדר ביליארד, וכן בפרטים קטנים כמו מחממי מגבות לאמבטיה, מערכת שמע בכל חדר וריצוף ופרזול מהודרים.

מיקום
הגורם האחרון המבדיל בין וילה רגילה ליוקרתית הינו המיקום. וילות רגילות עשויות להיות בכל מקום בארץ ואפילו במרכז עיירות פיתוח, ולעומת זאת וילות יוקרה ממוקמות לרוב בשכונות היוקרתיות ביותר, ובאזורים מרהיבים ואטרקטיביים כמו בסמוך לחוף לים או לצד נוף הרים פנוראמי.






 רונן קריסטל עוסק במגוון רחב של תחומים בעולם העסקים עם דגש על שוק הנדל"ן והתיווך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה